14/12/2008
Доверие по време на криза

Честната комуникация и мобилизирането на служителите трябва да са приоритет за мениджърите

от Светла Симидчиева, Управляващ Съдружник, Monday

"Какво да правим с хората, когато икономиката се забавя? Това е един от основните въпроси, който стои на дневен ред пред бизнеса. Именно хората се оказват най-важният ресурс по време на криза, а отговорността на управителите и собствениците на компаниите е да ги управляват така, че да се постигне максимална продуктивност. Времената са такива, че трябва да се постигне по-голяма производителност и максимално добри резултати въпреки масовия песимизъм, свиването на пазара, задълбочаващата се несигурност и не на последно място лошия имидж на България като бизнес дестинация, "завоюван" в последните няколко седмици.

Криза в отношенията

Несигурността в днешно време е по-голяма за служителите и работниците, отколкото за работодателите. Сега повече от всякога е най-важно да се дава личен пример и да се общува открито. Затова е добре ръководителите да отделят повече време на кадрите си и да преосмислят съществуващите системи за управление на хора. През октомври една трета от компаниите, които се изследват в световен мащаб, отбелязват спад в ангажираността на служителите към бизнес резултатите. Това е два пъти повече от обичайното и показва колко бързо се отразява икономическата ситуация на отношенията между хората и работодателите."

Повече:  http://dnevnik.bg/show/?storyid=600387

 


Copyright © 2007 Monday. Всички права запазени.